Bloggarnas krig

Vad vi människor är roliga. När vi inte krigar om vatten, rasmotsättningar, makt eller mot kommunismen så hittar vi snabbt nåt nytt att bråka om. Boden befinner sig just nu på fronten av ett nytt krig, bloggarnas krig.

På valborgmässoafton så drog mannen bakom goore.blogg.se ut på ett fälttåg för att värva nya soldater till sitt infanteri i bloggarnas krig. Det han då med skräck upptäckte var att ingen i Boden stod bakom hans sak. Alla var hängivna till sin självutnämnda ledare och beskyddare Mr Tubby.

Kränkt och ensam beslutade han sig därför för att mörda sin rival. Rasande sökte han upp "the tüb" som bara råkade befinna sig på samma utspårade fest som honom själv. Slugt gick han upp bakom vår hjälte och tog ett starkt strypgrepp runt hans hals. Men alla Mr Tubbys bloggfans räddade honom ur greppet.

Goore var dock inte än besegrad. Senare under kvällen gick han återigen till attack som resulterade i att han föll och sårade sin axel. Det stod klart att Mr Tubby stod som segrare.

Vill ni läsa samma historia igen fast som en stor fet lögn? Gå då in på goore.blogg.se, där är allt lögn!

Nu är jag less på att så många hedningar säger att mina inlägg är för långa. Så nu slutar jag. tubby out.

Imorgon kommer mitt kvällsinlägg handla om begravningsfika.

Kommentarer
Postat av: elli

buhu! du bara dissar mej, jag vill ju spela poooker, eller vad som helst! :P

2009-05-02 @ 19:52:18
URL: http://ellifiore.blogspot.com/
Postat av: Svedin

Hej.

2009-05-04 @ 21:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0