Glas i maten?!

Fan vad jag hatar nyheterna, 19/20 ggr så är det dåliga nyheter. Inatt när jag jobbade så lyssnade jag på dygnets första nyhetssänding och fick höra det värsta tänkbara, glas i maten! Det allra heligaste, COOPs lågpris-kyckling är nämligen min största näringskälla. Jag blev ärligt talat förbannad. Min första tanke var att nu har de mer direktagerande veganerna verkligen fått till det, och det verkar som om det är sant.

Läste i tidningen idag att det t.o.m var någon i Boden som hittat glas i sin kyckling. Så,.....ja! jag känner mig påverkad av vad dessa tyska veganer har gjort mot mig, och som svar så ska jag göra precis ingenting! Förutom att kanske känna mig lite mer bad-ass när jag äter kyckling. That's right! Jag är inte den som viker mig för lite glas! Den dag jag slutar äta det jag vill är den dag jag slutar att andas, sen återstår ju det att se om det jag äter står i direkt anknytning till varför jag slutar att andas.

Hursomhelst, detta inlägg ska inte handla om de som ligger bakom attentatet, detta inlägg ska handla om råvarorna, dvs, kycklingarna.

Jag känner inte de fjäderbeklädda små kacklande varelserna, men jag skulle ändå kunna säga att de är mina vänner, vi har ett utbyte i form av att jag betalar ett pris så att ett företag kan döda, stycka och paketera mina små kompisar, om inte det vore nog så fortsätter den hemska behandlingen när de kommer hem till mig, för jag brukar tillaga mina nyfunna vänner med ett snitt i bröstet med en anannas-skiva instucken och swooom in i ugnen! Jepp, jag äter mina vänners kött. Jag ser det som att jag har ett fadderbarn, fast istället för att skicka tandborstar och betala för skolgång så betalar jag för.....individens avrättning. det e ju bara sjukt.

Kom just på nånting roligt. Är det inte Dileva som sjunger "ät inte mina vänner"? Den karln är ju ett humorgeni! Det är roligt därför att det är sant! Vi äter upp hans kompisar! Fan vad roligt. Det värsta är ju att han med största sannolikhet är allvarlig med sin vädjan, men jag kan bara inte passera humorn. Sen går han omkring i klänningar, det e också roligt.

Spelade poker tidigare ikväll med en vän, jag förlorade och som straff måste jag nu blogga om pokern. JAG HAR INGET ATT SÄGA. Så därför tänkte jag göra lite PR för min väns blogg istället (vilket leder till frågan: "Hur promotar man sin blogg egentligen?") Min väns blogg heter goore.blogg.se. "en bryblogg"

Han skriver mycket om mig, det sjuka är att allt är lögn. Förutom kaffeinlägget, det e helt å hållet sant.

Och det var nog allt jag hade att säga ikväll, sammanfattning:

1. Ät kyckling, annars är du feg
2: Thomas Di leva är rolig
3: Goore är full av skit

Tack för mig, Tubby out

"Dennis kyckling"

300 gram Coop kyckling bröstfileé
3 anannas skivor
Kokt ris
Soya
"nån" sås







Kommentarer
Postat av: Taxweiler

"Killar döödsskönt i kistan" får plötsligt en så kylig innebörd. Vilken rolig liten bror jag har! Kan jag se till att du får vara med som kändis på lets-dance genom att läsa din blogg, okayrå, I'll be here

2009-04-02 @ 23:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0