Min vän

Vem skrev detta? (vecka 17)

Life goes on, long after the thrill of living is gone.
"roligt, därför att det är sant!"



Alla har inte vänner, vissa lyckas på något sätt göra sig av med alla de hade, eller så har de aldrig nånsin haft någon. Det är intressant att lyssna på människor över 50, de pratar alltid om sin "vän" den och sin "vän" den, men sanningen är att de inte har träffats på typ 9 år. Är man vänner då?

Måste bara göra en liten notis från mitt förra inlägg. Fjortisen som bloggade om kläder, jag kikade runt lite till, och upptäckte att hon är ett humorgeni. Hon skrev i sitt 3e inlägg "Kommentera gärna:)" och i sitt 5e inlägg, "sluta skriva elaka kommentarer, snälla?" Dunno 'bout you people, but that's fuc*** hilarious.

Jag undrar om även jag kommer ha bästa vänner som jag inte träffat på 9 år när jag är 54. En sak som är säker att jag har vänner nu som jag nästan träffar för ofta. Vänner som ofta lyckas göra ens liv betydligt svårare än vad de gör det lättare, men också skänker kompleteringar i livet som man inte kan hitta någon annanstans. Sitter just nu och tänker på en av mina vänner, och.....nu bestämde jag mig för att dedikera detta inlägg till honom. Mannen bakom Goore.blogg.se. Det här inlägget har titeln:

"Gune Hen"


Det finns mycket att säga om denne man. Han är 19 år gammal (tror jag), ca 1,90m och kommer ifrån en mor precis som alla vi andra. Han besitter dock egenskaper som:

1: Att kasta om bokstäver i två ord så det blir nåt helt annat inom loppet av 0,434 sek, dessutom blir det roligt
2: Att "se obekväm ut" 24 timmar om dygnet, under årets alla dagar
3: Att alltid få som han vill
4: Att inte kunna hålla sig ifrån att bryta ihop då folk omkring honom skrattar
5: Rädd för gnagare, hundar, katter, plus allt annat inom zoologin.......samt
6: Att vara den mest brutala men samtidigt den bästa "wingman" du kan ha

Vilken intressant människa. Detta har han lyckats med i livet:

1: Signera "Gune Hen" på sitt körkort, tro mig, han heter inte det
2: Sagt på en fest att en "7a" sprit inte räcker för honom, och sen däckat sekunderna efteråt.
3: "Vurpat" mest av alla jag känner, garanterat
4: Bli av med sitt arbete på grund av att de rev stället
5: Starta upp "brybloggen" Goore.blogg.se

Om ni nu undrar vem som skrev orspråket högst upp så lovar jag att det var Carrot Top. Nu har ni läst om min vän, själv så sov jag bort 110 kronor i pokern (precis som det låter, jag somnade vid pokerbordet online). Så nu är det dags för er att gå vidare till någon annan blogg, en sämre blogg. Tubby out.

Mr Tubbys "hålla sig vaken" tips.

Slå dig själv då och då, med öppen handflata
Ät en frukt
Rök en cigarrett
Lyssna på låten "Rosanna"
Tänk på hur cool du är som är uppe så sent






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0