100

Om det inte finns nånting kvar i världen att skriva om så får man helt enkelt hitta på en händelse. Dvs, skapa sina egna nyheter. Det som inträffade igår och som detta inlägg kommer handla om är precis som de kriminella akter jag beskrev i inlägget "fellon", de får inte utföras hemma av någon, nånsin. Läste om en man som slog ned en tant i Kristiansstad i Torsdags och roffade åt sig hennes börs. Tubbyshow.blogg.se dementerar anklagelserna om inblandning, och vi behöver en ny vaktmästare.

Jag hade en minst sagt hård natt igår. Jag vill varna mina läsare för......den hårda natten antar jag. Det kommer visas bilder som inte är lämpliga för barn, och det kommer nog bli ganska långt. Vissa jublar, andra stänger ned webbläsaren, och om min mor läser detta. Försvinn. Detta inlägg heter:

100shots på mindre än 100 minuter


Igår var det en kylig vårnatt i Boden. En stad som också är en viss mans hem, och den mannen hade ett uppdrag. Att dricka det rubriken heter. Jag är den mannen. Det gick till såhär:

Jag gick till systembolaget vid halv 1 och köpte mig 10 stycken Anderssons kemikaliefria starköl. Shotuppdraget skulle bara kräva 8 öl, men jag var arrogant och tyckte helt allvarligt att jag kanske ville dricka mer efteråt. Ett beslut jag inte skulle ha tagit.

Senare gick jag till mannen bakom goore.blogg.ses hem. Vi väntade på en vän till innan vi skulle gå till festen vi var bjudna till, och vi fördrev tiden med poker och Black jack. Vår vän dök upp, och efter lite ändringar i kvällsplanerna så gick jag och mannen bakom goore.blogg.se till en helt annan fest.

Där drack jag två av mina tio öl under ett ölspel som var ganska roligt. Jag berättade för dem andra om uppdraget jag hade, och de tyckte att det lät som en underhållande idé, och det tyckte även jag. Med två Anderssons i magen så började jag därmed dricka. "Goore" höll koll på sekundvisaren och jag kände mig glad och kry medans shot efter shot rann ned. Efter 20 stycken så förvarnade jag tjejerna på festen om att jag snart utan att kunna kontrollera mig skulle berätta hur vackra de var. Redan efter 35 shots så gjorde jag det. De vart glada, jag är ju så snygg.

Efter 50 shots så var jag redan full som ett vårdike, jag sa självklart inget till någon, men en lätt ångest drabbade mig, inte för min egen säkerhet, utan för att uppdraget kanske inte skulle lyckas. Jag bet ihop, drog ett skämt om en gammal klasskompis och drack. Efter 70 släppte ångesten. Jag var därmed inne i dimman. Shotsen mellan 70 och 80 minns jag knappt.

Nångång däromkring så kom mina vänner Magnus, Petrus och Jens till festen. Jag höll ett tal för dom om hur lätt uppdraget gick, och Magnus passade på att förlöjliga mig, som alltid. Kan tillägga att detta minns jag bara lite, men jag har sett en videoinspelning.

Helt plötsligt så får jag medvetandet tillbaka då "Goore" säger orden: " Du har bara 8 kvar nu" Det var tur det, för alla ville gå till krogen i samma veva. "Goore" tog sig då friheten att korta ned intervallerna till en shot per halv minut, och hade tydligen gjort det i över 10 shots, jag tänkte döda honom idag när jag fick veta, men orkade helt enkelt inte.

Efter 99 stod det klart. Mr Tubby hade klarat sitt uppdrag, med ett leende så drack jag den sista, ställde mig upp, och föll omkull. Det är nu det blir intressant.

Vi tog på oss skorna. Jag blev förvånad över att även jag kunde göra det, och började också undra varför jag inte mådde illa. Det var det minnet.

Nästa minnesbild är i garderoben på Puben P, vakten säger åt mig att jag gärna får komma in men måste ta ett glas vatten det första jag gör. Jag svarar a.a.aaaaa. Jag går upp för trappen och blir fullare och fullare för varje trappsteg. Jag kunde inte förstå varför. Jag hade ju druckit Anderssons? Anderssons skänker bara glädje, inte överflödig fylla tänkte jag. Kanske till och med högt. ( idag fick jag veta svaret på den frågan. Goore hade tagit sig en frihet till, av nån anledning så fick jag slut anderssons mot slutet av uppdraget, så han hällde då i Dansk fatöl i mina shots, rena kemikalier! Gift i mina ådror.)

Jag satte mig vid ett bord där flera av mina vänner satt. De försökte få min uppmärksamhet men jag hade ingen att ge. Började känna att jag behövde komma bort därifrån, så jag gick. Mötte vakten i trappen och han frågade om jag druckit vatten, jag rapade att jag ändå skulle gå hem nu och han sa "gud vad bra!"

Jag gick ut, och var nu helt ensam. Jag tror att jag minns att min vän Jonas var på en fest i närheten, eller så var det mina flockinstinkter. Danskt förgiftad styrde jag mina steg mot järnvägsstationen.

Nästa minnesbild är hur jag tycker att horisonten inte är horistontell utan lodrät. Det ledde till att jag föll omkull. Med mina sista krafter placerar jag mig i stabilt sidoläge. Jag kräks. Efter det minns jag inget mer.

100 shots på mindre än 100 minuter. Slutord.

Mannen bakom "skyddadinhoj.blogg.se" och fler som var med honom hittar mig. De hjälper mig sitta upp och kamratligt klappar på mig. En av mina vänner viskar att det ser ut som om jag spytt blod, och mannen bakom "skyddadinhoj.blogg.se" hör det, får panik och börjar skrika ut det och fråga vad de ska göra. Jag hör hans ord, och får en sån dödsångest så att jag börjar gråta. Magnus kommer med sin bil och de skjutsar mig till Jonas. Efter en snabb läkarundersökning får jag sova. Dagen efter vaknar jag upp, glad att vara vid liv.


Fotografier:











Filmklipp:
Klicka på "upphittad" till höger under länkar........tubby out










Kommentarer
Postat av: skyddadinhoj-mannen

Jag vill påpeka att jag också kom med magnus, petrus och jens till festen. Jag tog till och med den näst sista bilden. Jag måste också påpeka att jag själv var ganska så full under kvällen men att det bleknade bort ganska kraftigt i jämförelse med Dennis.

2009-04-19 @ 22:54:32
Postat av: Hannes

ett jävla påhitt

2009-04-19 @ 23:05:37
Postat av: Mr Tubby himself

Vem är Dennis?

2009-04-20 @ 00:09:28
Postat av: skyddadinhoj-mannen

Jag hänger ut folk, det är vad jag gör helt enkelt.

2009-04-20 @ 01:18:52
Postat av: Helena

HAHAHAHAHAHA! Så jävla kul! XD

Men nu har du testat det i alla fall! :P

Fan va bra du är!!

XXOO

2009-04-20 @ 18:13:36
Postat av: Aninanina

och jag som trodde att menade brännvin, inte lena anderssons;)

herregud!

när ska du lära dig;P

2009-04-20 @ 19:16:16
Postat av: Josefin

Du är galen. I've got nothing more to say.



xoxo

2009-04-20 @ 20:49:02
Postat av: Mr Tubby "ölar'n" himself

Försök inte, man är bara galen ifall man inte tror att man är galen, jag vet att jag är galen så därmed är jag inte galen. ;)

2009-04-21 @ 06:37:35
Postat av: Josefin

Fan vad.. logiskt?

2009-04-23 @ 21:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0