Partytricket

Vissa kör bodyshots, går på händer, blåser upp kondomer över huvudet, eller det allra sliskigaste, visar snygga tjejer hur man "egentligen" dansar. Det där var några dåliga exempel på partytrick. Förutom kondomen över huvudet som är en liten tribute till en kille här i stan.

http://www.facebook.com/inbox/?ref=mb#/video/video.php?v=1055636401071&subj=1660246810

Det finns dock andra partytrick, mer subtila, mer sluga, men som får samma uppmärksamhet. Det här inlägget heter:


Hänga ut sina vänner



Detta är så jääääääävla roligt. Du behöver:

  • En vän
  • Med komplex
  • andra vänner som kan backa upp dig
  • en drös med okända människor
  • 2 dl socker
Exempel: Jag och min vän Gustav var på nyårsfest i Lule. Gustav är så rolig, för han är nämligen obekväm, 24-7, alla årets dagar. Så han super sig bekväm tänker ni? Tvärtom, alkohol gör mannen om än MER obekväm.Hans beteende kan beskrivas med konstiga poser, svårt att bibehålla ögonkontakt, ler så fort han råkar få ögonkontakt, dryga svar på tilltal, frekventa toabesök. Till min väns stora sorg så har vi andra uppmärksammat detta. Speciellt jag.


Så mitt partytrick är helt enkelt detta. Man påpekar hans obekväma beteende. Först direkt till honom 2-3 ggr. exempel: "Duuuuhuuude, hur ser du ut?! Slappna av ffs!" Efter ett tag så märker någon annan det och säger "Vadå?" Då förklarar man HELT SERIÖST hur obekväm ens vän är och då märker de också det o säger: "Men herregud, det är du ju!"
(Obekväm till vänster)
(Obekväm till höger)

Så resten av förfesten är helt enkelt så. Hela sällskapet sitter och "Mobbar" offret. Och iomed att alla hela tiden letar efter obekväma signaler, så blir det ju tillslut det enda de ser. Gud vad hemskt. NEJ! För offret får ju jättemycket uppmärksamhet och så länge han kan kontrollera sitt humör så tycker ju alla tjejer att han är jättegullig när han sitter där o ler. Win Win

tubby out

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHA! Jag älskar er asså! :D

2010-01-16 @ 01:50:38
URL: http://orkesterolga.blogg.se/
Postat av: Louise

HAHAHAHAH!! UNDERBART :D

2010-01-16 @ 03:08:47
URL: http://tangoberra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0